23 09 282 przygotowaniestoiskanatargi jakskuteczniewypromowacswojafirme1
Biznes

Przygotowanie stoiska na targi – jak skutecznie wypromować swoją firmę?

Uczestnictwo w targach branżowych jest świetnym sposobem promocji firmy, często zestawianym z dobrze przemyślaną kampanią reklamową czy sponsoringiem. Oprócz pozyskania nowych klientów, to także świetna szansa na poprawę wizerunku i zwiększenie renomy przedsiębiorstwa na tle konkurencji. Każdemu właścicielowi firmy zależy, aby podczas tych kilku dni targów zaprezentować się jak najlepiej. Da się to zrobić chociażby poprzez przygotowanie odpowiedniego stoiska targowego i uwzględnienie w nim wyróżniającej się z tłumu oprawy. W poniższym wpisie postaramy się przedstawić kilka elementów, których nie może podczas tego wydarzenia zabraknąć na stoisku firmowym. Zapraszamy!

Przygotowanie stoiska targowego – podstawy

Wielkość i kształt stanowiska są najczęściej zależne od stawki za jego wynajem. W zależności od branży i stopnia popularności firmy, wystawcy decydują się na różne rozmiary i typy ekspozycji. Często jednak zdarza się, iż standardowe stoisko przykryte namiotem stelażowym, dzięki swojej oprawie może wyróżnić się na tle nawet największych producentów.

Wystrój stoiska targowego powinien być estetyczny oraz już na pierwszy rzut oka zachęcić klienta do sprawdzenia oferty danego przedsiębiorstwa. Nie ma więc mowy o nieuwzględnieniu w nim wizytówek, ulotek czy broszur. Przeważnie takie akcesoria umieszcza się na specjalnych stojakach na ulotki, które dobrze prezentują się już nawet z większych odległości.

stoiska na targi

Zwrócenie uwagi klienta – jak wyróżnić swoje stanowisko?

Wbrew powszechnym opiniom, na stoiskach targowych nie można doprowadzić do przesytu. Może to świadczyć o lekkim poziomie desperacji i nadmiernej chęci zwrócenia na siebie uwagi. Jest to niezbyt dobrze odbierane zarówno przez klientów, jak i przez przedsiębiorców znajdujących się na innych stoiskach.

Na stoisko targowe należy mieć odpowiedni plan. Przedstawienie widocznej oferty już z daleka może zagwarantować nam chociażby roll up dwustronny. Jego uzupełnić można różnego rodzaju banerami bądź ściankami reklamowymi. Co więcej, ostatnimi czasy bardzo popularne stały się neonowe banery. Takie nowinki z pewnością przyciągają wzrok klienta, a przy okazji nie wprowadzają nadmiernego przesytu.

Stanowisko targowe musi być odpowiednio przemyślane i mieć zagospodarowaną przestrzeń na niemal każdym metrze kwadratowym. Niezwykle istotne jest więc odseparowanie powierzchni ekspozycyjnej od tej, służącej rozmowie z klientem i przedstawianiu mu oferty handlowej.

Gadżety reklamowe – niezbędne na targach branżowych

Oprócz ulotek, broszur i ogromnych banerów, warto zainwestować w gadżety reklamowe z logo swojej firmy. Trzeba przyznać, że ulotki w dzisiejszych czasach nie działają już tak samo. Po krótkim sprawdzeniu oferty szybko trafiają do kosza, a w razie chęci powrotu przez klienta do tej marki, ciężko przypomnieć sobie jej nazwę. Takie akcesoria jak zapalniczki, długopisy, notesy czy nawet czapki i koszulki, okażą się świetnym narzędziem marketingowym, które z pewnością zdoła przyciągnąć uwagę nowych klientów.

Podobne Tematy

Ubezpieczenie sukcesu: Kluczowe strategie zarządzania ryzykiem w biznesie

Redakcja PortalwSieci.pl

Oprogramowanie sklepu internetowego

Redakcja PortalwSieci.pl

Zarządzanie magazynem: Sekrety efektywnej logistyki

Redakcja PortalwSieci.pl

Dodaj Komentarz