5 skutecznych sposobów na zwiększenie widoczności Twojego biznesu w sieci z pomocą Funkymedia
Biznes

5 skutecznych sposobów na zwiększenie widoczności Twojego biznesu w sieci z pomocą Funkymedia

Jak zwiększyć widoczność swojej marki w sieci? To niesamowicie trudne pytanie, na które nie sposób odpowiedzieć, nie mając doświadczenia w tym zakresie. Na szczęście eksperci z FunkyMedia dzielą się z nami skutecznymi wskazówkami. Oto 5 sposobów na wzrost widoczności w sieci.

Przyjazna strona internetowa z aktualizowanymi treściami

Pozycjonowanie witryny internetowej to jeden z najbardziej skomplikowanych, ale przy tym najefektywniejszych sposobów na wzrost widoczności naszej marki w wynikach organicznych. Oczywiście dobrze wypromowana strona to nie kwestia jednego lub dwóch dni, a kilka tygodni, a nawet miesięcy starań.

Nic więc dziwnego, że wiele firm nie ma odpowiednich zasobów wewnętrznych do skutecznego pozycjonowania strony – tworzenia unikatowych treści, budowania strategii linkowania, czy tworzenia odpowiednich usprawnień polepszających doświadczenia z użytkowania witryny. Eksperci z FunkyMedia, dzięki swojemu doświadczeniu zapewnią nam konsekwentny wzrost widoczności dzięki pozycjonowaniu.

Blog firmowy

Jak wzbudzić powszechne uznanie i stworzyć wokół siebie aurę eksperckości? To bardzo proste – wystarczy blog firmowy, na którym będziemy publikować wpisy związane z naszą branżą. Dzielenie się wiedzą to doskonały sposób na budowanie zaufania, a także kolejny element strategii link-buildingowej.

Aktywne media społecznościowe

Dzisiaj większość reklamy kręci się wokół social-mediów. Jeśli myślimy o rozwoju w branży e-commerce, nie powinniśmy lekceważyć siły małych społeczności, które zbierają się właśnie tam. Dzięki aktywności na takich portalach, jak Instagram, Facebook i Twitter będziemy w stanie znacznie zwiększyć swoje zasięgi, a co za tym idzie, zapewnić sobie lepszą widoczność.

Google Ads

Specjaliści z FunkyMedia pomogą nam także w wykorzystaniu gorących okresów sprzedażowych. Święta? Black Friday? W takich sytuacjach widoczność przydaje się do maksymalizowania sprzedaży. Google Ads to sprawdzone narzędzie, które zapewni nam sukces i pozwoli znacząco zwiększyć widoczność. Kluczem jest jednak odpowiednie optymalizowanie takiej reklamy, w czym wesprą nas eksperci SEO/SEM.

Remarketing – sposób na niezdecydowanych

Porzucone koszyki, użytkownicy nierealizujący zakupów – to prawdziwa zmora każdego biznesu e-commerce. Jednak baza takich klientów jest znacznie lepsza niż przypadkowi internauci, którzy „być może przypadkiem trafią do nas i coś kupią”.

funkymedia.pl wierzymy w moc remarketingu – skutecznego, efektywnego i dającego znacznie więcej, niż w niego zainwestujemy. Z pomocą specjalistów sprawimy, że klientów niezdecydowanych będzie znacznie mniej.

Podobne Tematy

Jak wybrać odpowiedni fundusz ETF – najważniejsze porady i wskazówki

Redakcja PortalwSieci.pl

Jak stworzyć idealną wizytówkę? Porady i przykłady

Redakcja PortalwSieci.pl

Menedżer wczoraj i dziś – jak zmienia się rola menedżera w organizacji?

Redakcja PortalwSieci.pl

Dodaj Komentarz