5 zasad dotyczących wewnętrznych linków do strony
Poradniki

Linki do strony. 5 podstawowych zasad

5 zasad wewnętrznych linków do strony. Tworzenie świetnych treści internetowych dla organizacji non-profit nie oznacza łączenia fantazyjnych grafik i sprytnych tekstów. W rzeczywistości jednym z najczęstszych błędów popełnianych przez strony internetowe jest pozornie drobny szczegół: zapominanie o linkach. Jeśli nie dodawałeś pomocnych linków do stron internetowych, które kierują odwiedzających (i wyszukiwarki) przez Twoje treści, nadszedł czas, aby wprowadzić pewne zmiany.

Ale poważnie… Powinieneś się tym przejmować

Wiem, że mówienie o linkach na pierwszy rzut oka nie wydaje się ekscytujące — i to pochodzi od osoby, która o tym wszystkim napisała metaopisy. Pozwól mi wyjaśnić.

Często, gdy marketerzy mówią o linkach do witryn, koncentrujemy się na nich Linki przychodzące. Nazywane również linkami zwrotnymi, są to linki, które przychodzą do Twojej witryny z innych miejsc online.

Tworzenie linków do Twojej witryny jest ważną częścią strategii marketingowych. Liczba wysokiej jakości linków do określonej strony i domeny jest jednym z wielu sygnałów, które wyszukiwarki wykorzystują do określenia, co (i gdzie) pojawia się w wynikach wyszukiwania. Linki do Twoich treści z innych witryn wskazują, że treść jest dobrej jakości i warta umieszczenia na liście.

Na razie odłóż to wszystko na bok. W tym poście skupiamy się na wewnętrzne linki do stron internetowych, które są linkami, które tworzysz w treści własnej witryny. Wewnętrzne linkowanie w Twojej witrynie może być równie ważne jak linki przychodzące.

Czy rozwód musi być skomplikowany? Jak go ułatwić?

Implikacje dla wyszukiwarek

Istotną rolę odgrywają wewnętrzne linki do popularne strony internetowe internetowych optymalizacja wyszukiwarki (SEO), ale z innych powodów niż linki przychodzące. Dodając link wewnętrzny, udostępniasz ścieżkę do powiązanych stron lub postów na blogu w swojej witrynie. A im częściej to robisz, tym ogólnie lepiej połączona jest Twoja witryna. Kiedy pojawia się wyszukiwarka, aby przeszukać i zindeksować Twoją witrynę, wszystkie te połączenia pomagają jej szybko znaleźć Twoje treści.

Wpływ na wrażenia użytkownika

Nie przejmujesz się ruchem związanym z wyszukiwaniem? Nie jestem pewien, czy możemy być przyjaciółmi, ale rozumiem, że masz priorytety. Innym głównym powodem, dla którego warto dbać o wewnętrzne linki do witryn, jest zapewnienie odwiedzającym wspaniałego doświadczenia.

Oferowanie linków do pomocnych zasobów, powiązanych programów lub wezwań do działania to sposób na zachęcenie użytkowników do poruszania się po Twojej witrynie bez konieczności szukania. Użyj linków, aby utrzymać ich w podróży i zaoferuj spójny i przyjazna dla użytkownika strona internetowa. (I obniż swój Współczynnik odrzuceń!)

Nawet jeśli nie jesteś przekonany, że jest to ekscytujące, pamiętaj, że tworzenie linków wewnętrznych jest czynnikiem wpływającym na sukces Twojej witryny, jeśli chodzi o ruch związany z wyszukiwaniem i zadowolenie odwiedzających. Powiedziałbym, że to dwa dobre powody, aby czytać dalej i sprawdzić, czy jest miejsce na poprawę.

5 zasad dotyczących linków do stron internetowych

Gdy zwrócisz większą uwagę na linki w witrynie swojej organizacji non-profit, warto pamiętać o kilku sprawdzonych metodach. Oto nasze zasady skutecznych linków.

Dodaj linki do powiązanych stron

Wydaje się to oczywistą zasadą, ale jest to świetne miejsce do rozpoczęcia bez względu na to, gdzie jesteś w budowaniu lub utrzymywaniu strony internetowej. Rzadko zdarza się, aby strona w Twojej witrynie nie zawierała linku do powiązanych informacji. Kiedy wspominasz o programie lub zasobie, dlaczego nie dodać linku bezpośrednio w zdaniu? Tego typu linki są nazywane linki kontekstowe i przyjdzie naturalnie, jeśli zainwestujesz energię w tworzenie dokładnych treści.

Co najważniejsze, nigdy nie przestawaj tego robić. Gdy dodajesz nowe strony lub posty na blogu do swojej witryny, pojawiają się nowe możliwości tworzenia linków. Oprócz ułatwienia odwiedzającym łatwego znalezienia informacji, Twoja nowa treść może zyskać dodatkowy wzrost w wynikach wyszukiwania jeśli link do niego znajduje się na bardziej znanej stronie w Twojej witrynie.

Opisz, gdzie/do czego prowadzisz łącze

Czy kiedykolwiek natknąłeś się na link „Kliknij tutaj” i zastanowiłeś się dwa razy, zanim faktycznie klikniesz? Niejasne sformułowania w twoich linkach jest prawie taki sam jak nagłówek typu clickbaity. Ludzie mogą być zainteresowani, ale obawiają się też, że skończą w jakimś dziwnym miejscu. To samo dotyczy linków, które są wezwaniami do działania. Nie zaskakuj nikogo, używając nieopisanego linku, który podstępem nakłoni go do wylądowania na Twojej stronie Darowizny.

Sformułowanie linków (nazywane tekstem zakotwiczenia) powinno dać odwiedzającym jasny obraz tego, czego mogą się spodziewać po kliknięciu. Na przykład zamiast linku „Dowiedz się więcej” możesz dać lepszą wskazówkę, co będzie dalej, za pomocą „Przejrzyj zasoby o (Konkretny temat)”.

Spraw, aby Twoje linki były łatwe do znalezienia

Istnieje wiele świetnych badań na temat najlepsze sposoby wyświetlania linków w treści strony aby były dostępne dla odwiedzających Twoją witrynę. Najlepiej byłoby, gdyby były wyświetlane w kolorze innym niż normalny tekst i, jeśli to możliwe, podkreślone. (Dlatego też należy unikać podkreślania innego tekstu w witrynie, ponieważ może to powodować zamieszanie).

Możesz także sformatować łącza jako przyciski, aby wizualnie wyróżnić je na stronie, na przykład gdy oferujesz dokument lub raport do pobrania. Trzymaj się zasady nr 2 i spraw, aby tekst przycisku był opisowy, tak jak w przypadku zwykłego linku.

Zobacz również: Top 15 najpiękniejszych kobiet na świecie 2023

Otwórz linki wychodzące w nowej karcie

Ogólną praktyczną zasadą (i oczekiwaniem większości użytkowników witryny) jest to, że kliknięcie łącza do innej strony w Twojej witrynie oznacza, że ​​nowa strona otworzy się w tym samym oknie. W przypadku linków wychodzących, które prowadzą do Projektowanie stron internetowych, której nie ma w Twojej witrynie, musisz inaczej sformatować link. W większości przypadków linki, które odsyłają użytkowników z Twojej witryny, powinny otwórz w nowym oknie lub nowej karcie.

Pozwala to odwiedzającym pozostać w Twojej witrynie, dając im szansę sprawdzenia dodatkowych informacji, które polecasz lub do których się odwołujesz. Pamiętaj, aby postępować zgodnie z Zasadą nr 2 i informować odwiedzających w tekście zakotwiczenia lub otaczającej treści, dokąd zmierzają za pomocą linków wychodzących.

Regularnie sprawdzaj i naprawiaj zepsute linki

Linki pękają z wielu powodów, na przykład gdy zmieniasz lokalizację i adres URL strony bez przekierowania lub aktualizujesz wersję dokumentu do pobrania. To samo dotyczy innych witryn, do których prowadzi link z Twojej witryny. Jako część najlepsze praktyki utrzymania strony internetowejzalecamy sprawdzanie uszkodzonych linków raz w miesiącu.

Przeprowadzenie kontroli za pomocą bezpłatnego narzędzia, takiego jak, zajmuje tylko kilka minut Kontrola dr Linka, pokazany poniżej, który przejrzy do 1500 linków w Twojej witrynie. Taka usługa nie tylko pomaga zorientować się, czy wystąpił problem, ale także dokładnie informuje, gdzie szukać rozwiązania.

linków do strony

Audyt zawartości witryny

Czujesz się zmotywowany do pracy nad linkami wewnętrznymi? Jeśli budujesz nową stronę internetową, teraz jest na to idealny czas zaplanuj treść i zidentyfikuj Kreator stron www, które powinny być połączone dla odwiedzających za pomocą linków. W przypadku istniejącej witryny zacznij od przeglądu struktury witryny, aby poznać wszystkie strony, z którymi musisz pracować. W obu przypadkach przeanalizuj swoje treści, mając na uwadze te pytania:

  1. Jakie podstawowe informacje mogą być pomocne w tym momencie?
  2. Czy są inne strony, o których osoba czytająca te treści powinna wiedzieć?
  3. Czy odwiedzający tę stronę powinien wykonać kolejny krok lub czynność?

Nigdy nie jest za późno, aby zadbać o linki do stron internetowych. Korzyści przewyższają koszt wprowadzenia ulepszeń (to nic nie kosztuje!), a praca nad linkami może odbywać się we własnym tempie, o ile czas na to pozwoli. Śmiało i sprawdź, czy witryna Twojej organizacji non-profit skutecznie korzysta z linków.

Czy są jakieś zasady dotyczące linków do stron internetowych, które dodałbyś do listy? Jak być na bieżąco z wewnętrznymi linkami w witrynie swojej organizacji non-profit? Podzielmy się pomysłami (i nowo odkrytą miłością do linków) w komentarzach.

Podobne Tematy

Czego nie mówić alkoholikowi? 6 błędów popełnianych w rozmowie z osobą uzależnioną

Redakcja PortalwSieci.pl

Jak przygotować się do spotkania z prawnikiem?

Redakcja PortalwSieci.pl

Kubek ze zdjęciem i napisem – oryginalny pomysł na prezent dla każdego!

Redakcja PortalwSieci.pl

Dodaj Komentarz